Maratonul dupa Mircea Badea!

Am aflat acum cum ca, potrivit unui sondaj (cum altfel),  Mircea Badea ar fi idolul femeilor din Romania. Cum ar spune un manelist “Io sunt idolul la femei”.

Ii propun lu’ Mircea Badea sa frunctifice “aceasta” informatie si sa organizeze un maraton in jurul parcului Tineretului…. el fiind momeala. Pun pariu ca nu va fi prins, dar macar ar determina “femeile” care-l admira sa mai faca un pic de miscare. 😀

Ce spui Mircea, te bagi?

Imi vine s-o omor…

Barrr! Ce-o fi asta. Cine pe cine vrea sa omoare m-am intrebat cand am vazut titlul unei stiri.

Bote s-a despartit de Bianca. Asta era. Erau cuvintele lui Bote… Acum B & B nu mai este egal cu Love, ci B & B = “Imi vine s-o omor”. Ce trist! (Si in coltul ochilor deja mi s-a ivit o lacrima :D)

Dar de ce ii vine s-o omoare? Pentru ca e produsul lui? Pentru ca  el a “lansat-o” in lumea show-biz-ului.  Pai ce, doar nu se astepta “dragul” de Bote sa-i faca Bianca si un copil si sa traiasca impreuna pana la adanci batraneti. La ce se astepta de la ea?

Dar acu, ce sa faca si el sa “se scoata” inca odata. Prima data a fost atunci cand s-a afisat cu ea (B. l-a scos din lumea barfelor cum ca lui nu-i prea plac femeile). O infiereaza cu manie proletara, mai, mai sa se scoata el.  Tradat in dragoste, ce mai…

Oricum, baiatul asta Bote nu e cu nimic mai “sus” decat fatuca cu buze siliconate care lesina in direct pe la tv-uri.

Io zic ca cine se aseamana se-aduna.

Imi asum vina!

Cica intre orele 20.00 si 21.00 sambata seara, de Ora Pamantului, consumul de energie electrica in Romania a crescut. “În acel interval orar, de obicei consumul de energie electrică scade, pentru că şi activităţile casnice ale oamenilor se reduc. Apoi, sâmbăta se înregistrează oricum un consum de electricitate mai redus faţă de cel din timpul săptămânii. Sâmbătă seara, în timpul Orei Pământului, s-a înregistrat chiar o creştere uşoară a consumului de electricitate, la nivel naţional, şi nu o scădere, cum era de aşteptat în urma acestei iniţiative”, au declarat pentru NewsIn reprezentanţii Dispeceratului Energetic Naţional (DEN), divizie a Transelectrica, scrie realitatea.net.

Pai, cum asa? Adica, cu toate ca, de regula, in zilele de sambata seara se inregistreaza o scadere a consumului de energie electrica, in timpul Orei Pamantului s-a inregistrat chiar o crestere a consumului fata de normal.

Cred ca eu sunt de vina (sau di…vina cum se spune in Moldova J) pentru ca n-am stins luminile in acest interval. Am uitat. Dar eu chiar nu fac risipa de energie. Nu imi place sa las un bec aprins daca nu am nevoie de lumina. Si sambata seara chiar aveam nevoie de el 😀

Imi asum vina!

Mai mult circ decat paine!

Prezent la un eveniment dedicat PR-istilor din Romania, Lucian Mandruta a socat audienta prin atitudine. Cand i s-a dat cuvantul, lovind cu palma in masa, Mandruta s-a ridicat de la prezidiu si a inceput sa se «maimutareasca» prin sala. De la faptul ca ar putea fura clientii tuturor celor prezenti in sala cu firma sa de PR, pana la a spune ca discursurile despre moartea presei scrise sunt «bullshit», L. M. nu a facut altceva decat un «circ  ieftin». A, si sa nu uit, pe parcursul celor 10 minute cat a vorbit, L.M a amintit, repetativ (adica «sa va intre bine in cap dobitocilor»), de emisiunea pe care el o face la Antena 1 – «Paine si circ».

Domnule Mandruta, veti fi domnia voastra un PR-ist si un jurnalist (de fapt, prompterist, ca jurnalismul implica multe alte activitati) «cu staif» insa, in ultima perioada, oferiti romanilor doar circ.

Dar painea, painea unde ?